Газ на авто форум.Запитання та відповіді м.Львів

Часто задають запитання щодо доцільності використання газу в автомобілях. Нижче ми спробуємо відповісти на найпоширеніші з них.

  • Чи варто встановлювати ГБО?

    Відповіді на це питання 100% немає.Одні рекомендують,інші навпаки відраджують.Тому це рішення кожен приймає сам.Плюсами встановлення Гбо вважається-економія.Мінусом-зменшення багажника,додаткові витрати на експлуатацію автомобіля.Рішення за вами…. TEXT.RU - 100.00%


    Різниця між пропаном і метаном

    Для автомобілів є два типи газового палива:

    1. 1.Пропан-бутан зріджений газ.
    2. 2.Метан природній газ.
    3. Пропан- в автомобілі досягає 10-15 атмосфер. Метан-майже 250 атмосфер. Не останню роль в виборі встановлення якого варіанту газу на автомобіль відіграє те що по вазі балони пропанові суттєво легші від балонів для метану.Також значно менша кількість заправок метанових в порівнянні з пропановими..Міркуйте самі.TEXT.RU - 100.00%


    Що таке ГК?

    Газовий клапан-скорочено ГК. Основне завдання ГК-фільтрувати газ та перекривати його подачу від балона до редуктора.Також він є своєрідним запобіжником при виходу з ладу редуктора.Встановлюється під капотом в зручному місці(для заміни фільтра).TEXT.RU - 100.00%


    Що таке БК?

    Бензиновий клапан-БК.

    БК-встановлюється як правило на карбюраторних автомобілях.Його основне завдання-перекрити подачу бензина до карбюратора.Встановлюється максимально близько до карбюратора,після бензонасоса.На моно інжекторних, механічних та електричних інжекторних автомобілях замість БК використовують реле або емулятор форсунок. Реле-відключає бензонасос,або форсунки(моно інжектор,мех.інжектор). Емулятор форсунок-форсунки(електричний інжектор).TEXT.RU - 100.00%


    Що таке редуктор?

    Редуктор-один з основних частин ГБО.Він відіграє ключову роль.Газ в балон на заправках заправляють під тиском в середньому 10-12 атмосфер, в більшості у вигляді рідини(у зрідженому вигляді).Рідкий газ поступає в редуктор.Там він нагрівається, перетворюється в пароподібний і по шлангах подається через форсунки в двигун.Причому тиск після редуктора стає в діапазоні 0.95-1.6 атмосфер.TEXT.RU - 100.00%


    Як часто міняти повітряний фільтр при їзді на газі?

    В середньому заведено міняти повітряний фільтр в автомобілі через кожних 10000 км.Після встановлення ГБО на автомобіль ми рекомендуємо мінімум не забувати робити це вчасно, а в ідеалі трошки швидше-приблизно кожні 8000 км.Вирішувати вам!!!TEXT.RU - 100.00%


    Газ на турбо-двигун

    Насправді немає ніяких застережень щодо встановлення газобалонного обладнання на турбодвигун.Комп`ютер ГБО-розрахує і подасть необхідну кількість газу!TEXT.RU - 100.00%


    ГБО і свічки запалювання


    Чи впливає наявність ГБО на роботу на бензині


    Витрата газу щодо бензину


    Якими бувають балони?


    Який повинен бути діаметр видаткової і заправної трубок?

    Заправну трубку потрібно робити більшою, щоб на заправці процес заповнення ... Детальніше ...

  • Запас ходу

    У 50-ти літровий пропановий балон входить ... Детальніше ...


    Що таке ВЗП?

    Виносний заправний пристрій-ВЗП

    Роз єм-за допомогою якого газ із резервуара заправки потрапляє в балон автомобіля. ВЗП бувають:

    1. 1.зовнішні-їх монтують в задній бампер автомобіля або під ним.До речі оптимальний варіант з протилежної сторони від вихлопної труби.Якщо не получається то мінімум 20см.від неї.
    2. 2.в лючок-монтуються біля горловини бензобака.Такі заправочні як правило комплектуються перехідниками(є двох типів-коротка та довга).Плюс таких ВЗП-візуально на автомобілі незамітно чи стоїть газ.Мінус на наше переконання це-велика ймовірність іржавіння кузова в районі лючка.
    3. 3.ВЗП на самому мультиклапані. Їх зараз практично немає.Це так званий старий білоруський мультиклапан
    4. Є ще інші ВЗП-так звані голландські.Їх у нас практично немає теж.Переважно вони стоянь на автомобілях які до нас приїхали вже з газовою установкою.Кожен власник виходить з ситуації по різному.Поширений варіант-це знайомий токар робить перехідник..

      ВЗП-заборонено встановлювати в багажнику.По перше газ(пропан-бутан)-тяжчий від повітря.Після кожної заправки якась частка газу буде залишатися в багажнику.По друге-є велика ймовірність пошкодження пістолетом або шлангом від нього лакофарбового покриття автомобіля.

      По третє-це не дотримування правил техніки безпеки.Вирішувати в першу чергу вам!!!TEXT.RU - 100.00%



    Де брати розрідження для редуктора?

    Вважається оптимальним варіантом брати розрідження для редуктора максимально близько до дросельної заслонки.

    Дехто лінується і бере через трійник з вакуумного підсилювача гальм.Це не найкращий варіант.TEXT.RU - 100.00%


    Що таке «випарник»?

    Це так звана камера яка знаходиться в редукторі.

    В ній газ перетворюється з рідкого в пароподібний за допомогою підігріву тосолом редуктора.TEXT.RU - 100.00%


    Що таке «змішувач»?

    Змішувач(розпилювач)-за його допомогою газ поступає в двигун, попередньо змішавшись з повітрям, тим самим утворивши суміш(паливо для двигуна).

    Змішувачі бувають різні;

    1. 1.монтуються перед дросельною заслонкою на гофру яка йде від повітряного фільтра.
    2. 2.монтуються в карбюратор(розбирається карбюратор і зверху заслонки встановлюється змішувач).
    3. 3.Врізається штуцера(в залежності від кількості камер) під кутом.
    4. 4.монтується зверху карбюратора в районі повітряного фільтра.
    5. Основне завдання змішувача-забезпечити подачу газу перед дросельною заслонкою щоб він там змішався з повітрям і утворив паливну суміш.TEXT.RU - 100.00%


    Як газ впливає на клапани?

    На це питання теж немає однозначної відповіді. Клапани ... Детальніше ...


    ГБО й помилки інжектора

    Іноді буває так, що після встановлення ГБО на інжекторний ... Детальніше ...


    Що таке «відсічка»?


    Що таке «конденсат»?

    Конденсат - це добавка до газового палива. Пропан-бутан не має ... Детальніше ...


    Обмилювання з'єднань

Додаткова інформація

Газобалонне обладнання на авто

ГБО 2 покоління

В залежності від конструктивних особливостей механізму подачі палива в авто, застосовуються різні покоління ГБО.

Для того щоб електронна система ГБО 2 покоління правильно і ефективно працювала, необхідно щоб лямбд-зонд правильно працював. При переході на газове паливо змінюються показники лямбда, і для приведення їх у відповідні норми, проводиться узгодження. Якщо сигнали від лямбда-датчику не надходять, або не відповідають необхідним показаникам, правильна робота двигуна неможлива. Така ситуація може призвести до відхилення від повноцінного функціонування каталізатора і передчасного його виходу з ладу.

На карбюраторні авто ми встановлюємо обладнання фірм: Tomasetto. Lovato. Atiker. А також обладнання інших фірм(за бажанням клієнтів).

ГБО 4 покоління

ГБО 4-го покоління - найпоширеніший на сьогоднішній день вид ГБО в усьому світі. Принцип роботи полягає в розподіленому вприскуванні газоповітряної суміші через форсунки, підведених кожна до свого циліндра. Оскільки рідкий газ попередньо випаровується в редукторі, у ГБО четвертого покоління газ надходить в двигун в газоподібному вигляді.

На інжекторні автомобілі ми встановлюємо системи четвертого покоління «STAG» (Польща), «KME»(Польща). А також ГБО преміум класу «Landi Renzo»,«A.E.B.» (Італія).

Обладнання четвертого покоління має ряд модифікацій:

•кількістю циліндрів двигуна - 4; 6; 8 циліндрів;

•обсягом двигуна

• По виду двигуна - рядний, опозитний, V-подібний;

Подача газу здійснюється безпосередньо до впускних клапанів двигуна через штуцери, вкручені у впускний колектор. Кількість газових форсунок відповідає кількості циліндрів двигуна. Форсунка, що подає порцію газу до відповідного циліндра двигуна, відкривається одночасно з впускним клапаном, і газоповітряна суміш відразу потрапляє в камеру згоряння. Таким чином, усувається сама причина «ударів» і є можливість відмовитися від змішувача і антихлопків. Але це тільки одна з дуже суттєвих позитивних рис газового інжектора.

Перелічимо основні позитивні якості цього обладнання:

1. Втрата потужності двигуна автомобіля із газовим інжектором практично непомітна.

2. При необхідності різкого прискорення комп'ютер газової системи включає спеціальний режим, і прийомистість автомобіля істотно зростає.

3. Газовий редуктор має дуже маленькі габарити і його можна встановлювати в будь-якому положенні щодо поздовжньої осі автомобіля, відсутні антихлопки і змішувач газу, що дуже важливо для автомобілів з сильно заповненим підкапотним простором.

4. Автоматичний перехід з бензину на газ при запуску холодного двигуна відбувається по порозі оборотів і температури двигуна.

5. При падінні тиску в газовому балоні нижче певного рівня (газ закінчується), двигун автоматично переходить на використання бензину.

6. Дані про залишковий кисень у вихлопних газах знімаються з усіх керуючих лямбда зондів, встановлених на автомобілі. Завдяки цьому каталітичний нейтралізатор Вашого автомобіля буде працювати в стандартному режимі.

7. Можна змінювати верхній поріг оборотів двигуна при роботі на газі.

Налаштування двигуна проводиться за допомогою переносного комп'ютера за спеціальною програмою. Після підключення комп'ютера до двигуна автомобіля, проводиться перевірка правильності підключення: порівняння даних комп'ютера з даними приладової панелі автомобіля при роботі двигуна на бензині. Якщо дані дуже близькі, оператор приступає до налаштування. Він вводить технічні дані Вашого автомобіля, вводить технічні характеристики, що вимагаються саме для Вашого автомобіля, потім, після узгодження з Вами, вводить сервісні функції, зручні для Вас.

На цьому закінчується попередній етап налаштування і розпочинається сам процес налаштування. Саме під Ваш автомобіль створюється індивідуальна карта подачі газу, що залежить від оборотів двигуна і навантаження на нього. Налаштування проводиться на автомобілі, що стоїть на різних обертах двигуна і під час руху автомобіля в різних режимах роботи двигуна (рух в гору, з гори, і т.д.). Якщо створена карта вірна, і комп'ютер за допомогою цифрової і колірної індикації це підтверджує, вона вводиться в пам'ять комп'ютера газового обладнання. Величезний плюс цієї установки в тому, що роботу двигуна на газі можна налаштувати враховуючи особливості Вашого стилю водіння.